konkurentami
Liczba pozycji: 13
Romantyczna historia – ebook
Millie Adams
Ojcowie Olive Monroe i Gunnara Mangussona byli konkurentami w dziedzinie nowych technologii. Gdy młodzi przejmują prowadzenie firm, podtrzymują rodzinną tradycję, a ognia ich rywalizacji dodaje chemia, która zawsze między nimi była. Gdy Olive wygrywa duże zlecenie, o które oboje się ubiegali, umawiają się na kolację. Kończy się ona wspólną nocą. Po pewnym czasie Gunnar dowiaduje się, że Olive nie grała...Data dostępności:
Data publikacji:
MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 2/2024
„MIT Sloan Management Review Polska” to magazyn wydawany na licencji Massachusetts Institute of Technology, uznawanej w aktualnych rankingach za najlepszą uczelnię na świecie. Łącząc nasz magazyn z wydawanym dawniej „ICAN Management Review” rozszerzymy jego biznesowo-technologiczny charakter o materiały przygotowywane z polskimi ekspertami i badania z polskiego rynku. W ten...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia Persji. Tom III – ebook
Bogdan Składanek
Trzeci tom Historii Persji obejmuje okres od pojawienia się na scenie politycznej w XIV w. tureckiego rodu Safawidów, przywódców szyickiego zakonu Kyzyłbaszy, później założycieli dynastii, która w XVI w. odbudowała, po kilku stuleciach państwowego i dzielnicowego rozbicia, państwo perskie w jego dzisiejszych granicach. W XIX stuleciu kraj staje się obiektem infiltracji zachodniego kapitału. Głównymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Matti Nykänen. Życie to bal – ebook
Marko Lempinen Jussi Niemi
Obszerna i wzruszająca książka o człowieku, który zadziwił cały świat. Tragiczny krajobraz jego duszy potrafili zrozumieć tylko nieliczni. Sam Adam Małysz mówił o Mattim Nykänenie, że to skoczek wszech czasów. Na szczycie sportowego sukcesu czekały na niego złote medale mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich oraz niezliczone rekordy. W dramatycznym życiu legendarnego Fina wydarzyło się jednak...Data dostępności:
Data publikacji:
Boso po tłuczonym szkle – ebook
Jan Skácel
Jan Skácel jest jednym z największych dwudziestowiecznych poetów języka czeskiego. Wielu uważa wręcz, że największym i stwierdzenie to nie jest wcale tak kontrowersyjne, jak mogłoby się zdawać (na tych beztlenowych wysokościach, na których przebywa z dwoma czy trzema konkurentami do tego miana, trudno o jakieś jednoznaczne hierarchie). Szczególnie: jak mogłoby się zdawać w Polsce, gdzie jest z pewnością...Data dostępności:
Data publikacji:
KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika – ebook
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...Data dostępności:
Data publikacji:
Steve Jobs – audiobook
Walter Isaacson
EKSKLUZYWNA BIOGRAFIA TWÓRCY FIRMY APPLE – STEVE’A JOBSA – (JEDYNA NAPISANA PRZY JEGO WSPÓŁPRACY) PIÓRA WALTERA ISAACSONA, AUTORA BESTSELLEROWYCH BIOGRAFII BENJAMINA FRANKLINA I ALBERTA EINSTEINA Opierając się na ponad czterdziestu rozmowach z Jobsem, przeprowadzonych w ciągu dwóch lat, a także na wywiadach z ponad setką osób: członkami rodziny, przyjaciółmi, przeciwnikami, konkurentami i kolegami...Data dostępności:
Data publikacji:
Metoda żółwia. Jak zbudować trwałe fundamenty swojego sukcesu – ebook
Matt Little
Wszyscy bierzemy udział w jakimś wyścigu, zmuszeni do rywalizacji; żyjemy w przekonaniu, że trzeba pędzić, by nie zostać w tyle. Jednak podobnie jak w bajce także w życiu to żółw wygrywa wyścigi. Dlaczego? Jakie cechy dają mu przewagę nad konkurentami? Czy do osiągnięcia sukcesu niezbędne są pewność siebie i skłonność do ryzyka? Dzięki tej książce dowiesz się, czy jesteś typem żółwia czy zająca,...Data dostępności:
Data publikacji:
Informacje gospodarcze. Studium prawne – ebook
Opracowanie zbiorowe
We współczesnym obrocie gospodarczym informacja jest jednym z najważniejszych czynników warunkujących jego rozwój. Wywiera ona istotny wpływ na zachowania i decyzje uczestników tego obrotu, tj. kontrahentów, zarówno w fazie poprzedzającej zawarcie umowy, jak i w fazie jej wykonywania, a także po jej wykonaniu. Umowy zawierane współcześnie w obrocie masowym z udziałem profesjonalistów między sobą oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: